CRM vragen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Klantgericht ondernemen   
 

 

Vragen over klantgericht ondernemen (CRM):

• Hoe verschillend zijn uw klanten?

• Waarom willen klanten een relatie met uw organisatie?

• Is uw dienstverlening op orde?

• Betreedt u een nieuwe markt?

• Is CRM geschikt voor uw organisatie?

• Hoe belangrijk is klantinformatie en hoe legt u dit vast?

• Hoe belangrijk is samenwerking met klanten, leveranciers en business

   partners voor uw organisatie?

 

Klantgericht ondernemen: Myths & Facts. Lees meer ........

 

 

Wat kan ICT2Business voor u betekenen om uw marktpositie te verbeteren?

 

Een eerste stap is een vrijblijvend oriënterend gesprek. Als u bijgevoegde Quick Scan invult kunnen wij in dat gesprek ons direct richten op zaken die er werkelijk toe doen.

De volgende stap is, middels gerichte interviews, uw specifieke situatie met betrekking tot uw huidige manier van omgaan met klantrelaties in kaart brengen, analyseren en een advies aan u presenteren. Samen met u stellen wij een overzichtelijk stappenplan op om uw organisatie te helpen met het invoeren of verbeteren van CRM.

 

Doe de CRM Quick Scan! Open de link en u weet snel waar u staat met CRM in uw organisatie: CRM QuickScan ICT2Business 

 

 

info@ict2business.nl  Nieuwegein  CRM Consultant  ICT Consultant

 

 

ICT2Business © 2012 • Privacy Policy • Terms of Use

www.ict2Business.nl